niedziela, 22 czerwca 2014

TMI Tag


Witajcie ponownie! Dzisiaj postanowiłam napisać TMI Tag, zapraszam do czytania.
Jeśli mamy jakieś wspólne zdanie - daj znać! :)




1. Co masz na sobie?
Biały T-shirt, czarne legginsy, białe trampki, zdecydowanie mój ulubiony zestaw. 


2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Zakochana byłam, aktualnie uważam kilku chłopaków jedynie za w miarę przystojnych ;)


.3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie, i raczej nie będę miała.  Nie załamuję się przez tego typu rzeczy.


4.  Ile masz wzrostu?
Ok. 170cm., ostatnio mierzyłam się rok temu.


5. Ile ważysz?
ok. 51kg, 2 miesiące temu. Trzymam dietę i ćwiczę, nie powinno się zbyt wiele zmienić :)


6.  Jakieś tatuaże?
W przyszłości oczywiście!


7.  Jakiś piercing?
Kolczyki w uszach się liczą?


8.  OTP (one true pairing ) para (tv) którą lubisz?
Może nie tyle co w TV, ale uwielbiam Kayne West'a & Kim Kardashian!


9.  Ulubiony program (serial) ?
Nie posiadam takowego, ponieważ nie oglądam zbytnio telewizji. :(



10.  Ulubione zespoły?
Coldplay, 30STM, Kings of Leon. To chyba wyjątki, ponieważ na co dzień słucham głównie zagranicznego rapu.


11.  Coś czego ci brakuje?
Aktualnie? Nowych butów, zdecydowanie! XD


12. Ulubiona piosenka?
Mogłabym wymieniać w nieskończoność, więc wymienię Top5. Trochę niezgodne z pytaniem, ale... rebel. 








13. Ile masz lat?
Jestem z '01, więc rocznikowo 12.



14.  Znak zodiaku?
Waga!


15.  Czego szukasz u partnera?
Póki co to niczego raczej... :')


16.  Ulubiony cytat?
"Popatrz tylko, nadchodzi i odchodzi, zabierając ze sobą wszystko.
- Co to takiego?
Woda. No i czas."


17.  Ulubiony aktor?
Nie mam takowego. 


18.  Ulubiony kolor?
Różne odcienie czerni, i bieli, złoty.


19.  Głośna muzyka czy cicha?
Głośna! :D


20.  Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Nigdzie nie idę, w sumie jestem tak rzadko smutna że nawet o tym nie myślę xd


21.  Jak długo zajmuje ci prysznic?
Zależy, bo potrafię siedzieć 5min. i 1h.


22.  Jak długo zajmuje ci przygotowywanie się rano?
Samo ubranie 5min, płatki ok. 3min, umycie się 10min, więc do 20 minut.


23. Biłaś się kiedyś z kimś?
I to nie raz! haha


24.  TURN ON: Co cię kręci, co ci się podoba u chłopców?

Karnacja. Zdecydowanie przepadam za czarnymi. 


25.  TURN OFF: Co ci się nie podoba u chłopców?

Traktowanie dziewczyn jak księżniczki! Boże, człowiek człowiekowi równy, laski nie są z porcelany moi drodzy!



26.  Powód dla którego założyłaś bloga?

Lubie pisać, a poza tym to jest mój "publiczny pamiętnik", piszę co u mnie i... no tak XD


27.  Czego się boisz?
Mimo kilku lotów, nadal mam ciarki na myśl o lataniu samolotem.


28.  Kiedy ostatnio płakałaś?

Ze śmiechu? Przed chwilą. 
Ze smutku? W 1-2 klasie podstawówki.


29.  Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?

Dzisiaj :).


30.  Co oznacza twoja nazwa?

Absolutnie nic szczególnego, to po prostu nazwa nic nieznacząca.



31.  Ostatnia przeczytana książka?

"Gwiazd naszych wina"



32.  Książka, którą aktualnie czytasz?
Bardziej gorzka niż śmierć. 8)



33.  Co ostatnio oglądałaś (serial TV) ?

Hah, nie pamiętam.



34.  Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?

Przyjaciółka.



35.  Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?

Przyjaźń.



36.  Ulubiona potrawa?

Frytasy! :D



37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Zdecydowanie Miami.



38.  Ostatnie miejsce w którym byłeś?

Kuchnia........



39.  Czy ktoś ci się teraz podoba?

Tak! Szkoda tylko, że ktoś sławny.



40.  Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
W środę! ^^



41.  Ostatni raz kiedy ktoś cię obraził?

Nawet nie wiem, nie zwracam na to uwagi.



42.  Ulubiony smak słodki?

Karmeeel :3



43.  Na jakich instrumentach grasz?

Żodyn!



44.  Ulubiona część biżuterii?

Bransoletki, innych nawet nie noszę.



45.  Ostatnio uprawiany sport?

Bieganie.



46.  Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?

Chandelier - Sia



47.  Ulubiony tekst na podryw?

Wszystko, tylko nie teksty na podryw!



48.  Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

..........NIE



49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Ze znajomymi.



50.  Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Każdy, kto tutaj dotarł! O ile czuje się na siłach.



27 komentarzy:

  1. Podziwiam za bieganie :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli zaobserwujesz to napisz, zrobię to samo:)
    http://fashionlifeolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ten tag na wielu blogach, chyba sama go zrobie:)
    dziekuje za obserwacje i juz sie zrewanżowałam:)
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteśmy bardzo podobne ;)

    Zapraszam do mnie: ogrodniczkaa.blogspot.com
    MÓJ BLOG- klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałabym podobne odpowiedzi :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie ;*

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, można się wiele dowiedzieć o autorce ;)
    Karmel jest cudowny *-*
    Ale nie zanudzam, jakoś nie umiem się dzisiaj rozpisać.

    http://victoria-deporte-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piona, bo dosyć długo robiłam ten tag XD

      Usuń
  6. obserwuję
    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. super odpowiedzi, też widzę u siebie kiedyś tatuaże, chociaż sama nie wiem na której części ciała:-p
    co powiesz na wzajemna obs?www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag :D:D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten tag, udzieliłaś bardzo fajnych odpowiedzi. ;)
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten TAG! :) Sama chciałam go ostatnio zrobić, ale w postaci filmiku ^^

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Sheinside? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tag! :D

    Obserwujemy? :))) daj znać http://paulaalajf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  13. ja dążę do takiej wagi, jak Ty :))
    obserwuję, liczę na szczery rewanż :))

    http://kateoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Świetny blog :)
    OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag, fajne odpowiedzi :)
    Spotkałam się ostatnio z wieloma tego typu postami i chyba sama skorzystam z tego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałabym podobne odpowiedzi :) szczególnie o butach!

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki sheinside?
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html
    Napisz a spróbuję się odwdzięczyć, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa notka ;*
    Czekam na więcej. Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij pierwsza ja na pewno się odwdzięczę ♥
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń