wtorek, 1 lipca 2014

Liebster Award


 Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż zostałam nominowana do Liebster Award - jeśli ktoś nie wie co, już wyjaśniam:)

Za nominację serdecznie dziękuję >> KLIK << - czyli Ali i Kindze :)

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Więc nie pozostaje mi nic innego, niż zabranie się za odpowiedzi. :D



1. Określi siebie 1 słowem.
Dziwna...:)


 2. Jaki jest Twój styl ubierania?
Zdecydowanie luźny, sportowy, nie jestem stworzona do kobiecych outfitów.


3. Na wakacje: walizka czy plecak?
Zdecydowanie plecak, jest o wiele wygodniejszy!


4. Potrawy ostre czy łagodne?
Ostre :D


5. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
Nie potrafię wybrać najlepszego przyjaciela. Wszyscy są dla mnie równie ważni, ale wymienię tych,
z którymi znam się najdłużej i najwięcej przeżyłam. Oczywiście osoby, które poznałam stosunkowo niedawno także są dla mnie ważne, tak samo jak osoby wymienione tutaj, czyli: Zosia, Klaudia oraz Magda. :)


6. Ulubiony kolor?
Czarny, biały, złoty. A jesli wybrać jeden, to... złoty! :)


7. Wymarzone miasto w przyszłości?
Chicago, bądź Miami.


8. Masz w swoim pokoju aktualnie porządek czy bałagan?
Coś pomiędzy. XD


9. Jakiego sportu najbardziej nie znosisz na W-Fie?
Siatkówki! Lubie patrzeć jak inni grają, ale mi to za chiny ludowe nie wychodzi xd


10. O której budzisz się w weekendy?
Zależy, raz 6-7, a raz nawet do 12. 


11.  Ulubiona letnia potrawa?

Frytki w takiej dooobrej przyprawie! :3




A teraz pora nominować to 11 blogów. 
Wybrałam osoby, które moim zdaniem na to zasłużyły, bo obserwuję je od dłuższego czasu
i po prostu należy im się to. :)





A oto pytania:

1. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
2. Masz jakieś nietypowe pasje, bądź zainteresowania?
3. Jaki gatunek muzyki lubisz najbardziej?
4. Jak zazwyczaj mówią na Ciebie znajomi? Masz może jakiś pseudonim?
5. O co dbasz najbardziej w swoim wyglądzie?
6.  Powiedziałaś kiedyś coś tak mądrego, że często siebie cytujesz? 
7. Masz idola? Jeśli tak, kto nim jest? I jak zapracował na miano Twojego idola?
8. Która lektura szkolna przypadła Ci najbardziej do gustu?
9.  Dobry z Ciebie negocjator?
10.  Uważasz się za osobę silną psychicznie?
11. Jakie sytuacje sprawiają, że serce zaczyna bić Ci szybciej?


A więc to już wszystko ode mnie, do następnego:)



Obserwacja za obserwację
Komentarz za komentarz


30 komentarzy:

  1. Niezmiernie mi miło! Naprawdę bardzo dziękuję za nominację i za te miłe słowa skierowane do wszystkich nominowanych blogów, też obserwuję cię od dłuższego czasu. Ale bardzo mi przykro, zostałam nominowana już dwa razy i nie przyjmuję więcej nominacji, ponieważ mogłoby to się stać nudne po jakimś czasie :(
    Pozdrawiam! http://lola-lollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    obserwuję :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    Też parę dni temu zostałam nominowana :)
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię grać w siatkówkę, ale chętnie patrzę jak inni grają ;3
    Gratuluję nominacji!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah, a ja cię nominowałam znowu do LBA :D
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problem, zapamiętam i kiedyś ponownie napiszę tego typu post! :D

      Usuń
  6. Jeju, dziękuje za nominacje! Cieszę się, że ktoś mnie docenia :)
    Teraz muszę zrobić taki post jak twój gdzie odpowiadam na twoje pytania?
    http:/the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, strasznie Ci dziekuje za nominacje! Jak milo, ze ktos mnie docenil!!
    Zapraszam, post o LBA napisze za ok. 3 dni :*. gabriela-favourite-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji!
    Ja byłam nominowana już ok. 10 razy XD
    Wspaniałe odpowiedzi :)


    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promocyjny oraz design lub nagłówek.

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre pytania! :D zapraszam do siebie http://martfotofashion.blogspot.com
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zaobserwuj i napisz mi w komentarzu a zrobię to samo, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji <3
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przykro mi ,ale jestem po LBA i nie ma sensu powtarzac: )
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi!
    Gratuluję nominacji. :))

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie ten tag, ciekawe odpowiedzi ;)
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pytania wymyśliłaś. Ładny blog. :) Obserwuję (teraz Ty). :)
    http://new-beginning-igg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam czytac tego typu posty, fajnie dowiedzieć się o kimś czegoś więcej :)
    Pozdrawiam
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, mnie jeszcze takie wyróżnienie nie zostało spotkało :(. obserwuje
    http://jedentoniedwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń